sinnesfrid och skaldjur.

Lite mer sinnesfrid idag.
Sovmorgon, frukost och promenad runt stångån, följt av tripp till Norrköping och kräftskiva hos mamma. Tacopaj istället för kräftor för min del. Jag kan väl egentligen inte säga att jag inte tycker om att äta kräftor, för jag har aldrig provat. Men jag blir äcklad av att titta på dom och äcklad när andra äter dom, när man hör sörpel och knäckande(ryser). Skaldjur är inte min grej helt enkelt. Men sällskapet var trevligt, som alltid.
'
Tillbaka till Linköping, direkt till gymmet för att rehaba ljumsken och bara lyfta lite skrot. Satt fint.
Hem till söndagsmyset: in her shoes(filmen som alltid är bra), tända ljus, ballerina kladdkaka i mjölk, chips och bubbelvatten.
Nöjd tjej.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0