we could see it in each others eyes.

Dagen efter.
Jag.är.seg.
Har inte fått nåt vettigt gjort idag. Borde packat massor. Borde fixat kamera och fotat säng och bokhylla och lagt upp på blocket. Borde kollat efter hyrbil till flytten.
På tal om borde så borde jag äta.
Varför lät jag Kripa ta resterna från tacopajen? Jag har ingen lust att laga mat. Jag vill inte köpa färdiglagat. Jag är inte sugen på någonting. Jag önskar att jag inte behövde äta. Äta måste jag dock, annars blir det surt sen när det är dags för träning.
Träing med bajsljumsken.
Vore jag religiös skulle jag be en bön till gud att göra min ljumske bra. Jag behöver verkligen fotbollen just nu. Jag vill verkligen, verkligen spela match på lördag. Snälla gör min fuckade ljumske bra.
Jag är inte religiös. Jag får helt enkelt förlita mig på sjukgymnastik och rehab. Tyvärr finns det inga snabba genvägar där.
Men man kan ju alltid hoppas på mirakel!
'
på tal om mirakel.. ge mig en ny kissekatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0