optimist javisst.

trots att jag sitter här och är lite små (ganska) nervös för den praktiska tentan som äger rum imorgon,
kan jag inte låta bli att känna att jag har det bra.
jag är frisk som en nötkärna, har underbara nära&kära omkring mig, jag har världens roligaste praktik och en sjukt bra utbildning som tar mig någonstans.
dessutom är det snart jul! då väcks det lilla barnet om mig.
handlade mina första julklappar idag och i helgen blir det julbak hos mamma
- dagen efter finsittningen, som jag längtar!
ska bara se till att klara den här tentan så ska jag njuta av en grym helg och så småningom jul med världens bästa familj.
'
och visst mår man så mycket bättre när man är positiv och glad!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0