fulmåndag.

Jag har en typisk måndag, en riktigt fulmåndag. Fulmåndag innebär inte att bara att jag känner mig ful, utan att allt känns grått och trist. Jag känner mig inte motiverad till något, inte ens till sånt som jag brukar tycka om att göra.
Jag är då inte heller det minsta motiverad till att plugga. Jag har ingen jäkla lust att läsa och skriva om compliance (hur patienter tar till sig det man vill att dom ska göra), jag har ingen lust att behöva läsa på en massa om lite olika ryggsjukdomar för att bara ha diskbråck på färdigheten imorgon, jag har ingen lust att göra en powerpoint till seminariet, jag har ingen lust att söka efter artiklar om bajs-ACT, och jag har ingen lust att utvärdera min basgrupp till imorgon.
Det är liksom en sån dag jag bara skulle vilja ligga i sängen och göra ingenting. Jag har haft farligt många såna här dagar på sista tiden. Jag känner mig skoltrött, och jag känner mig trött.. på det mesta.
Vad gör man?
'

Kommentarer
Postat av: Kaimathea

Cool site ... I like it :)

2011-11-09 @ 06:25:49
URL: http://kaimathea.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0