inte toppen, inte botten.

Har inte haft den bästa dagen. För lite sömn, krångel med utskriv, seg basgrupp, irritation, och en alldeles för seg eftermiddag. Dåligt pass på gymmet, hem till en stor hög med disk som någon lovade skulle vara borta när jag kom hem, en alldeles för stor påse naturgodis, en hamburgare för mycket och alldeles för lite ork för att få något vettigt plugg gjort. Inget världsproblem, i know.
'
Känner mig allmänt omotiverad, ser ingen mening i saker, känner stor saknad efter saker som varit och är försent, och känner mig fången i min egen kropp. Jag ser vad jag har, men förmår inte vara glad för det. Bara för att det finns något annat som ligger och stör, som aldrig, aldrig verkar vilja försvinna.
'
Om man ändå bara kunde lära sig vara nöjd.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0