pessimisten.

Skolan känns rörig och luddig. Jag hatar fortfarande ACT. Idag hade vi en lååång färdighet i respiration som både gav och inte gav. Jag var trögast i gruppen. Imorgon ska jag och mina basgrupps-kamrater undersöka en KOL-patient baserat på en färdighetslektion från förra terminen som känns långt ifrån säker.
'
Efter ett års pluggande känner jag mig fortfarande dragen i från olika håll. Är jag någonstans borde jag vara någonstans, gör jag något är det något annat som försummas. Är jag i Linköping längtar jag hem till alla i Norrköping, är jag i Norrköping känner jag alltid att jag missar något i Linköping. Jag försöker acceptera läget, men det är så svårt när man alltid får dåligt samvete, känner sig astrist eller bara för upptagen. Jävlar vad bajstrött jag är på att känna så, jag orkar inte känna så två år till.
'
Och för övrigt så blir jag så oerhört trött på mig själv att jag fortfarande går och suktar efter något jag inte kan få. Jag vill ha och vill ha, och ju mer jag vill ha desto mer fokuserar jag på det jag inte har istället på det jag har.
'
Jag är ingen rolig tjej just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0