saknad.

Igår hade jag ordentlig hemlängtan. Ja, till Norrköping alltså. Till mamma, pappa, syster, bror och bosse. Jag vet inte om det berodde på att det var den första eftermiddag/kvällen på två veckor som jag inte träffade en massa folk, eller om det är för att det var längesedan jag träffade dom. Tur att dom kommer och hälsar på mig på söndag i alla fall!
'
Idag var jag schemafri från skolan, och det blev en rejäl sovmorgon ihop med min älskade K. Sedan blev det lite plugg, följt av film (the tourist) och städning. Ikväll har jag varit ute på en uppfriskande löptur i regnet, den första på fyra, eller fem dar då jag har haft ont i halsen. Jag är fortfarande förkyld, men har gått två dagar utan halsont och då känns det fritt fram! När K kommer hem ska vi fortsätta leta lägenhet och bara mysa. Förbaskat svårt att hitta lägenhet i Linköping.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0