silly lover.

Igår kom min familj hem till mig och gjorde mig gladare än jag varit på länge. Inte bara för att jag fick fina överraskningar och påfyllt skafferi, utan för att dom bara genom sin blotta närvaro gav mig känsla av trygghet och välbefinnande. Att få träffa världens gladaste skithund gjorde inte saken sämre heller.
Senare på kvällen överraskade jag K med en egen pastarätt, gottis, tända ljus och film - och så var även han glad
'
Min alla hjärtans dag har inte varit något särskilt, men inte dålig för det. Grejen är den att jag och K återkommande överraskar varandra med småsaker, som exempelvis middagar, en tjejtidning, eller småpresenter - därav att alla hjärtans dag lite tappar sitt värde. Men vi beslöt oss ändå för att lyxa till det med hämtmat från thai coconut, chips och godis, och film ikväll igen. Köpte något lite till varandra också.
OM VI KUNDE HITTA LÄGENHET NÅN GÅNG OCKSÅ!!
'
Vill verkligen, vill vill vill.
Vill vara stark, vill lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0