tar igen mig.

'
Natten till igår sov jag 11 timmar. Den här natten sov jag 8. Minns inte när jag senast fick så mycket sammanhängande sömn. Är i alla fall mycket tacksam för det, det behövdes.
Efter att ha slappat sönder igår blev det ett rejält löppass på gymmet idag. Några hårda intervaller gav utlopp för all energi som väntat på att släppas lös, och endorfinkicken var lika ljuv som vanligt.
Nu har jag just gjort fattiga riddare till mig och Kripa - något jag inte ätit sen jag var liten. Fattiga riddare med äppelmos var något av det godaste som fanns. Nu blev det hallonsylt istället, men det blev helt okej.
Ska snart göra storkok för att fylla frysen med matlådor, sedan ska jag förbereda mig det sista inför VFU:n. Imorgon börjar min 6 veckors långa praktik på hjärtcentrum på US i Linköping. Jag har börjat bli lite nervös, men tycker samtidigt att det ska bli så himla skönt och roligt att få ett avbrott från skolan.
Ikväll blev det spontant en bio, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0