upp-och-ner-ner-och-upp

Dagen började ändå helt okej, där jag gjorde bra ifrån mig på en kommunikationsuppgift - framsteg.
Sedan kom det lilla som räckte för att dra ner mitt humör resten av dagen. Betoning på lilla, det lilla som blivit som många gånger att det känns stort.
Efter lunch skulle jag dessutom leta efter lite vetenskapliga artiklar (något som man fruktar som student) gällande ACT som behandling för psykiska/psyko-somatiska sjukdomar. Hm okej, vad är ACT? Googlade och yes - det är en form av kognitiv behandlingsterapi, och står för acceptance and commitment therapy. Hallå, vadå psykologi? Varför ska jag använda mig av en sådan behandlingsform som sjukgymnast? Okej, tydligen är det viktigt eftersom att någon på utbildningen tycker att vi ska skriva en rapport om det. Söker artiklar - hittar nada. JAG BLIR TOKIG PÅ SÅNT.
'
Nog om skit nu. Positivt är att jag och Kripa har börjat titta på solsidan (vi laddar ner från säsong 1). Bra beslut, för det är en jäkla rolig serie.
Nu ska vi fortsätta slöa, och så börjar en ny dag imorrn. Hurra.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0