friday and three days to go.

fredag innebär för vissa mys, träffa vänner, umgås med pojkvännen, kanske gå ut och dansa.
denna fredag ser lite annorlunda ut för mig: plugg, zombieaktivitet, och en pojkvän som har legat och sovit över en halvtimme redan, trots att klockan inte ens är halv tio! visst att jag är trött om dagarna för att jag sover dåligt, men det är inget i jämförelse med en kille som sitter uppe och pluggar om nätterna, och går upp supertidigt för att klämma in träning innan skola/tentaplugg. skönt för honom att få sova lite, trist för mig bara.
'
fredagen har väl inte varit jättemärkvärdig i övrigt. oeffektivt tentaplugg och lite tjatter, resursföreläsning med vår 1800-talsföreläsare som svävar iväg ända bort till ökenmöss och klövvilt, förkortad lunch pga. utdragen föreläsning, seminarium, och sedan träning.
för idag var gymmet tack och lov öppet, och ännu bättre, för första gången på länge körde jag ett rejält löppass på 60 min följt av 10 min skön nedjogg. tack, det behövdes! annars skulle jag snart deppa ner mig på riktigt.
'
tror jag kryper ner i sängen med k och sätter på ett avsnitt masterchef us. det är första säsongen, och gordon ramsey är en av domarna. ett program jag starkt rekommenderar!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0