lite gnäll.

det är jag, aerosmith och plugget. skräll. fem dagar kvar, och käre gud, låt dom gå snabbt. känns som historiens plågsammaste tenta-p.
inte nog med det, min kropp är i uppror mot mig. sömnen har varit störd sen en vecka tillbaka, och nu har magen bestämt sig för att börja krångla också. trötthet och magknip känns inte helt okej.
'
nåt annat som verkligen inte är helt okej är den här dumma snön och halkan! jag vill UT och springa, en timmes träning på löpbandet på ett tråkigt gym är verkligen psykiskt jobbigt. därför gör jag det inte. jag som vill utmana mig själv i år och springa mot en superkondition, så bra det börjar! bara att hålla tummarna för att snön inte ligger kvar lika länge som förra året.
'
visst är jag positiv dessa dagar? bara för det ska jag slänga fram tre positiva saker:
jag ska trotsa snön och ge mig ut på en försiktig och skön löptur med bra musik i ögonen
jag har bytt world class mot medley vilket innebär att jag sparar pengar
jag har en kille som får mig att hålla humöret ganska så på topp trots omständigheterna
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0