må bra.

livet utan måsten är fantastiskt. att kunna ta en dag i taget är helt underbart, sova ut så länge man känner för det, och bara slappna av.
'
i måndags kväll efter tentan firade vi (jag, josse, anna, lina) med pizza, godsaker och vin hemma hos josse, innan vi drog vidare till johan och fortsatte att umgås och ha det trevligt. för min del slutade kvällen på termin fyras roliga klassfest/tentafest, och slutligen hemma i kripas säng.
'
igår kan ha varit min slappaste dag på länge. det var mys, hemmagjorda hamburgare, film, godis, och läsning. att älska som en porrstjärna har fått mig fast, och jag har nu slukat mer än halva boken. att kunna njuta av att läsa något annat än skolböcker är ytterligare en fördel med att vara ledig från plugg.
'
idag sov jag länge, låg kvar och drog mig i sängen länge, jag har fortsatt att läsa, och jag har genomfört ännu ett lyckat löppass. ikväll ska jag till josse och se på film med lite andra klasskompisar. sen har jag världens bästa pojkvän som väntar på mig.
'
jag mår bra!
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0