mål och nedräkning.

Med åtta dagar kvar till en länge fruktad tenta hade jag inatt min första riktiga ångestdröm, där man vaknar och verkligen tror att drömmen var på riktigt. Tack och lov inte på riktigt.
Sängliggande, förjävla dålig löptur, plugg med lina, och tvättstuga. Lagom kul söndag. 
'
Funderar nu lite över målsättningar. Jag är inte den som avger nyårslöften, däremot gillar jag att sätta upp mål och jobba mot. Hittills ser dom ut så här:
* Springa milen på 45 min
- 3-4 rena och varierade löppass i veckan
* Minska mina onödiga utgifter
- bokför utgifter
- gör upp budget för varje månad
- köp bara snask/snacks 2 gånger i veckan (min överlägset största utgiftsbo)
Målen ger mig motivation, och om jag når dom får jag förhoppningsvis bättre ekonomi, tänder och kondition. Förhoppningsvis ökat välbefinnande!
'
En dag kvar tills du kommer hem.
Två dagar kvar tills du åker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0