norrpan del två.

vaknade upp på madrassen på mammas vardagsrumsgolv (jag har inget rum hos varken mamma eller pappa, buhu), av att mannen (hunden) i huset pussade på mig och ville busa. lagom pigg, lagom varm. jag sover med en filt i ett påslakan, då mamma har bestämt sig för att täcket som jag brukar använda ska ligga i bosses korg så han ska få det mysigt och skönt. tänk att hundens komfort prioriteras framför dotterns. men jag klagar inte, bosse sover här bra mycket oftare än vad jag gör.
'
snart sticker jag ut på en skön, och kanske något halkig löparrunda. sedan kommer kripa hit för lunch, sen blir det fika med svensson, och till sist ska vi till pappa för tv-spel, matlagning och bio.
tror på en bra lördag ändå.
'

bästa papps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0