tankens flykt.

jag kan fortfarande inte skilja på vad jag vill och vad som är bäst. jag kan inte skilja på att längta tillbaka och sakna något i nutid. jag kan inte skilja på vilka som är mina tankar och vad som är mina känslor, jag kan inte skilja på vad som är logiskt och vad som är irrationellt.
'
fortfarande har jag dom där dagarna där jag inte riktigt känner igen mig själv, när jag har den där känslan av att det är något som är riktigt fel, men jag kan inte komma på vad. i ett försök att komma på vad som är fel går jag igenom allt som jag vet inte känns bra, vilket i sin tur får mig väldigt låg.
dagar som dessa är det bästa man kan göra att hålla sig sysselsatt. jag har läst, sett film, städat, tränat, lagat mat, och ska snart gå och handla, för att sedan städa lite till, och läsa lite till. kripa kommer hem från match först senare ikväll.
'
När Du är tunn som luft
Så är Du nästan perfekt
Du gör mig lugn när alla ljusen har släckts
Bara en sekund då är Jag nästan perfekt
kom gör mig lugn Jag klär i din andedräkt

Om Jag förlorar dig
Så förlorar Jag synen
Om Jag förlorar dig
Då har Jag ingenting kvar
Förlåt mig men Du är allt Jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0