tankeverksamhet.

har varit dödstrött hela dagen, och självklart är det så här sent som jag blir pigg igen. eller, uppe i varv kanske är en bättre term.
ser på bronsmatchen i j-vm hos kripa, och har lyxat med lite färsk ananas doppad i mörk choklad i försök att få upp humöret lite. funkade rätt bra ändå faktiskt.
'
det jobbiga med att se på hockey är att jag lever mig in så mycket i det, och på så vis kommer jag på hur mycket jag saknar fotboll. jag saknar själva spelet, men framför allt saknar jag att vara en del av ett lag. lagidrott måste vara det absolut bästa som finns, och det känns så himla fel att inte spela alls just nu. tror 26e september var sista gången jag spelade, när vi mötte ifk i sista seriematchen. problemet är att jag inte orkar pendla till norrköping, och att det inte finns nåt lag som lockar i linköping. därav att allt bara ligger på is. jag skulle till och med välja att börja med en ny sport om jag så fick chansen, eller nästan i alla fall. bara om det är lagidrott. drömma kan man.
'
på tal om drömma vill jag bara nämna en låt jag lyssnade på idag som var vääldigt längesedan jag hörde, som dessutom råkar vara en goding: dream on - aerosmith. den kan man lyssna på!
'
nu ska jag se klart matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0