trettondagslarv och cravings.

efter flera timmars hårt pluggande med lina, där höjdpunkten var när vi båda äntligen förstod dynamisk kompression, epp och frc på riktigt, såg jag fram emot ett ordentligt pass på löpbandet på gymmet. hade laddat mig proppmätt med bulgur, biff och tomater, fullt med energi. kommer till gymmet - stängt. pga. trettondagen.
trettondagen, varför påverkar det ett gyms öppetider? vem bryr sig om trettondagen? vet någon ens vad det innebär? finns det några människor som verkligen planerar kring en sådan dag? känns tveksamt. jag blev en mycket besviken tjej.
'
istället för att deppa tackade jag ja till att agera packåsna åt josse som kommer från växjö med tåget. det ryktas om mycket stor och tung packning. awesome för mina axlar. jag får en promenad och gott sällskap i alla fall.
'
dagens stora cravings: choklad och inomhusfotboll.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0