var nöjd med..

idag har mitt humör dalat mellan "fan-vad-skit-det-känns-och-vad-missnöjd-jag-är-med-mig-själv-och-det-jag-tar-mig-för" och "jag är lycklig".
jag har haft en nästan för seg förmiddag, vilket resulterade i att min löptur blev långt ifrån lyckad då det tog en halvtimme för kroppen att komma igång på riktigt. snabb dusch, skynda till buss från kripa och hem mot mig. buss seg, kraftigt blodsockerfall. tänker bara på socker och skit jag sagt tusen gånger att jag ska sluta med.

efter mat och efter stress mötte jag upp josse på stan, för att leta lite saker att pimpa overallen med. lite smått och gott hittade vi. sedan trampade vi uppför linköpings längsta uppförsbacke till lina (hurra, man kan cykla igen!), där det blev overallpyssel, matlagning för min del, högläsning ur solo, och bara umgänge med mycket skratt.
skrattar bäst gör man med vänner. alla bekymmer känns oviktiga, och jag blir nöjd med det jag har i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0