countdown.

Sista dagen i juli. Imorgon är det augusti och jag kan börja räkna ner dagarna till ledighet. Fyra dagars jobb, sen är jag klar för i sommar. På torsdag blir det match mot Tyresö och på natten tar jag bussen till Göteborg. Stannar där till lördag, sedan är det match i Stockholm på söndag.
Efter det har jag tre veckors ledighet att se fram emot. Om allt går som planerat kommer jag att spendera dom genom att spela fotboll, umgås med mina vänner i Linköping, umgås med Kripa när han kommer tillbaka, och i raketfart försöka hinna med att flytta innan månadens slut. Tänk att man ska bli sambo igen.
'
Så nu när allt börjar närma sig börjar jag längta hemskt mycket efter livet i Linköping. Jag har suttit och bläddrat igenom lite bilder från den gångna terminen, vilka underbara minnen jag har efter bara 1 ½ år. Jag blir lite ledsen samtidigt, eftersom att min kamera gick sönder vid terminsslutet och att jag förmodligen inte kommer få den lagad eller få en ny(har lämnat in den). Tur att jag har dom bilderna jag har i alla fall, sen får jag väl skrapa ihop nya pengar till en kamera annars.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0