helvetesresa, en kort sammanfattning.

Min resa hem från göteborg gick bra. Tåget stannade efter ca 20 min. Stod stilla 2½ timme. Fick åka till Falköping. Vänta på buss en timme i Falköping. Åkte med livsfarligt trött busschaufför till jönköping. Fick åka till Nässjö(varför?!). Byta buss, mot Norrköping.
Hemma 01.40 istället för 21.20.
Jobb 07.30.
Skjut mig.
Min resa hem från göteborg gick bra. Nästan bra.
Tåget avgick 17.07, stannade efter ca 20 min. Stod stilla 2½ timme. Fick åka till Falköping. Vänta på buss en timme i ett öde Falköping, utan info. Åkte med livsfarligt trött busschaufför till jönköping. Vågade inte försöka sova. Fick åka till Nässjö(varför?!), innan jag fick hoppa på buss till Norrköping.
Hemma 01.40 istället för 21.20.
Väckning 06.20, jobb 07.30.
Åt ingen kvällsmat igår, kan inte äta frukost nu. Min mage är helt fuckad.
Skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0