kitty cat.

Idag vaknade jag av två saker: äckligt stor hunger, och ett sms från min kärlek i Göteborg. Imorgon kommer han äntligen upp! Synd bara att jag inte kunde ta ledigt från jobbet och spendera hela dagar med honom..
'
Igår blev det road trip till Finspång och mormor, shopping på willy's, besök hos mamma i stugan, spännande bronsmatch, en grym löptur och sen film och choklad med pappa. Water for elephants såg vi, med bl.a. Robert Pattinson som spelar. Helmysig film!
'
Nu ska jag släpa mig upp från soffan(sover ju på pappas soffa) och få i mig lite frukost. Sen ska jag plågas på Max några(fyra) timmar ihop med Ronja från laget, för att jobba ihop pengar till medlemsavgift. Lagom tagg på att göra det på en ledig dag.
Efter den pinan ska jag packa ihop grejer och flytta över dom till syster min. Hon och C åker bort två veckor, vilket innebär att jag ska vara kattvakt och bo i deras fina trea. Jag klagar inte, jag får fint sällskap av två söta kissemissar och jag får sova i en säng. Lovely!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0