long time no see.

It's been a while.
Sjätte dagen som kattvakt, går skapligt. Nån av dom välte ut en vas på Anna och Christoffers bord medan jag sov, som jag inte upptäckte genast. När jag väl gjorde upptäckten såg jag också vattenskador. Damn you! Åandra sidan så gottgjorde de enfaldiga katterna det genom att mysa med mig inatt när det åskade som värst.
Kripa var här måndag till fredag, idag är det lördag 23 juli(även känt som min namnsdag). Nu dröjer det ca en månad tills jag får träffa honom igen. Det känns sådär kul. Typ skit.
'
Men istället för att bara gå och sakna och vara ledsen tänker jag lägga så mycket energi jag kan på andra saker, typ som jobb, fotboll, vänner, familj, att vara. Framförallt ska jag försöka hitta tillbaka till den positiva och lyckliga tjejen från förra våren. Jag ska jobba på mitt ego. Good luck to me.
'
Snart får jag besök av bex och kex. Behöver jag ens säga att jag kommer ha en bra kväll?
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0