shit-bajs.

Min mamma är rolig ibland. Vi satt i soffan och tittade på Japan-USA, och mamma kommer hela tiden med små konstiga ljud eller kommentarer när USA gör nåt dåligt eller är nära på att göra mål. Inte nog med att hon har lärt mig säga "bajs" när något går dåligt, nu har hon gått över till "shit-bajs". Shit-bajs. Snart säger väl jag det också.
'
De fyra timmarna på Max gick inte snabbt, men kunde också gått långsammare. Ronja gjorde upplevelsen lite mindre plågsam än vad jag väntat mig. Det här var klart uthärdligt, bara lite förödmjukande och väldigt segt. Att sedan få se sin lagkompis i en stor klumpig tigerdräkt drog i alla fall mina mungipor uppåt.
'
Nu tittar jag som sagt på fotboll, och tråkigt nog står det 0-0 även om matchen är långt ifrån tråkig. Heja USA och Pia Sundhage, Sveriges manligaste men kanske också skönaste kvinna. Rätt coolt av henne att bjuda på sång på presskonferens.
Sen blir det sista natten på ett bra tag på pappas soffa, för imorgon flyttar jag in hos Märtis och Mäly(kissarna) i syster och och C:s lägenhet med. Det bästa av allt att min kärlek kommer vara där när jag kommer hem från jobbet.
Sen väntar fotbollsträning på kvällen - vilken bra dag jag har framför mig!!
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0