äkta kärlek.

När jag tänker på vår historia ler jag, med min mun, mina ögon, mitt hjärta.
När jag tänker på att det blev vi, trots att allt talade emot att det skulle kunna bli vi, ryser jag.
När jag tänker på den omedelbara, ömsesidiga attraktionen första gången vi träffades, utan att vi pratat särskilt mycket, slår mitt hjärta några extra slag.
När jag tänker på när du första gången pressade dina läppar mot mina, smälter jag.
Jag tror att det är det som kallas för kärlek vid första ögonkastet, som du sa det.
Jag kan inte föreställa mig ett liv utan dig, en framtid utan dig.
Jag känner, av hela mitt hjärta, att jag har hittat mitt livs kärlek.
Imorgon är det fem dagar kvar tills vi ses.
Jag är otålig och jag längtar ihjäl mig.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0