bingotanten.

Idag bröt jag trenden genom att ta bussen till och från jobbet. Totalt 30 kr med sms-biljetter. Värt? Knappast. Men vad gör man inte när man måste vila sina ben.
Dagens aktivitet var bingo. Och kaffe givetvis. Kaffe, saft, mariekex och pepparkakor(?!). Ibland hettar det till lite bland vissa av tanterna - det finns klart engagemang. Veckans höjdpunkt.
'
Efter jobbet mötte jag upp mamma och lillebror på en fika. Mamma bjöd, lycka.
Sedan blev det ett besök hos frisören, för att göra något åt min tråkiga utväxt och ge lite mer lyster. Utväxten försvann, men resten vetifan. Som vanligt. Hej då 760 kr!
'
Snart ska jag ut på en löptur. Idag ska inga tunga, onda ben hindra mig. Visserligen är jag trött som bara den i dom, men det får bli vad det blir. Jag åt ju faktiskt världens godaste jordgubbar innan, så kan ju hoppas att det gav lite positiv energi till hjärnan. Kroppen är ju som den är.
'
Snart har jag längtat klart efter K, två dagar kvar till avfärd.
Men mina klasskompisar har jag börjat längta rejält efter :(
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0