gott och blandat.

Klockan är över nio, det värsta magknipet har lagt sig, men släppt helt har det ändå inte gjort. Blev alltså ingen löpning, surt.
Vad har jag gjort? Sovit mellan 11 och 14, käkat lunch, fått ont i magen, pluggat, läst, städat, sett på tv, gjort fattiga riddare, ätit toblerone, sett på film, gått till tvättstugan och duschat. Jag har sparat storkoket till sist, nu när tröttheten börjar slå till - mindre bra.
Bäst att rappa på lite, så att jag kan krypa ner i sängen och mysa lite med kripus. Nej just det, det kan jag inte. Jag har ju tvättstuga fram till 22..... Zzzzzzzzz
Imorgon blir det i alla fall praktik! Sägs också att det blir riktigt varmt och skönt vårväder imorgon - perfekt för en löptur med Elina.
And I'm gonna find my way.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0