jag äl klött.

Låg typ och sov vid halv tio - helt död. Farligt, för det kan bli en tuff match att somna sen.
Imorgon ska jag upp extra tidigt, för jag ska nämligen få vara med på PCI-operationer och angiografi-undersökningar. Coolt faktiskt.
Idag har jag för övrigt varit väldigt virrig, och slarvig. Med småsaker. I min lilla lek som sjukgymnast har jag varit grym.
Efter praktiken blev det spinning med Kripa. Fy-fan-vad-jobbigt-och-vad-jag-mår-fysiskt-och-psykiskt-dåligt-av-spinning! Precis som vissa verkligen hatar att springa hatar jag att cykla. Jag hatar mjölksyran, att svetten sprutar och aldrig slutar, den obekväma sadeln, och att man inte kommer någon vart. Mest hatar jag det nog för att jag är ovan vid det och inte känner mig bra på det. Sån är jag, jag vill vara bra på mycket.
Och jag grubblar fortfarande på om jag vill spela fotboll eller inte - och var det i såna fall skulle vara.
Tror jag ska mysa ner mig i sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0