jag gör det fastän jag inte vill.

Onsdag och ännu ett spinningpass utfört. Svett och mjölksyra, samt ett antal onda tankar om den alltför peppande ledaren.
Sedan våffelbjudning - gott. Följt av Billy's, i brist på mat och öppet ICA. Följt av nya BJ-smaken (som visade sig vara en besvikelse, men halva burken förtärdes ändå).
Och jag erkänner - jag har ätit några chokladbitar idag också.
Ju duktigare jag tränar desto mer slarvar jag med vad jag äter.
jag. suger.
Visst är det sjukt när man gör saker fast man egentligen inte vill?
Min kära BJ-vän (låångt bort i Asien) förstår mig.
'

Kommentarer
Postat av: cookie

EN NY BJ SMAK??????? Vilken och berätta allt! Här i Kuala Lumpur hade de en som hette Americone Dream, ty vaniljglass med chokladöverdragna "cones" och caramel swirl, kanske värt ett försök?

2011-03-25 @ 02:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0