kompis det går bra nu.

En sjuksköterska på avdelningen verkar tycka illa om mig (hon är jätteotrevlig och jag förstår inte vad jag gjort).
Mitt hänglås ville inte låsas upp, så det fick jag knipsa av med en stor fet tång. Jag såg jättefarlig ut.
Jag välte ut en öppen förpackning vispgrädde i kylen - fick spontant städa kylen. Suck.
Men jag är inte bitter! Har just slängt i mig ett gott mellanmål bestående av kiwi och banan i vaniljkesella, knäckebröd med makrill, och nötter.
Sedan blir det body combat, första gången på medley. Vi får se om det slår world class'.
Först en tupplur, tack. Glömma allt om plugg och sötsug.
'
OCH JAG SAKNAR DIG COOKIE!
'
Och vi ses på söndag!!!
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0