money.

Jag gillar min lägenhet, men jag skulle kunna piffa upp den så himla mycket mer. Mina köksredskap + porslin skulle jag verkligen vilja byta ut mot något i min egen smak. Mina coca cola-glas och blodgivar-tallrikar är något jag tacksamt tagit emot från familjen, men någon gång måste jag lägga lite pengar på det också. Så det ser lite roligare ut och blir lite mer i min smak! Kanske blir nästa shoppingrundas huvudmål inredning och kök?
Dock har jag fortfarande enorma shoppingbegär som inte riktigt tillfredställdes förra helgen. Jag vill ha våriga, fina överdelar, nya skor, vårjacka, jeeeeaans(!), nya träningskläder, en parfym, ja nästan allt.
Men som student kan man verkligen inte köpa sig allt.
Om knappt två år, när jag är färdig sjukgymnast och förhoppningsvis fått jobb, då jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0