nytändning

Innedag i skolan innebar ledigt från praktiken. Synd när man trivs så bra och är så trött på skola. Att det dessutom var en lång och inte särskilt givande dag gjorde det inte roligare.
Men innedag i skolan innebär också att man träffar sina klasskompisar igen - och jag har nog saknat dom mer än vad jag själv har förstått. Att träffas, prata, och skratta ihop gav massor med positiv energi. En fika på stan med dom bästa gjorde det inte sämre.
'
Har haft min syster på besök ikväll, vilket har gjort min fredag ännu bättre. Jag saknar att inte kunna träffa henne så ofta som jag vill, så den här kvällen behövde jag verkligen. Kripa lagade jättegod mat till oss som han ska ha beröm för.
'
Lördag imorgon och jag ska göra en ny kraftinsats till nya tag. Jag vill upp ur den här tråkiga dippen och må bra. Ansvaret ligger helt och hållet hos mig. Nu vill jag inget annat än att komma igen!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0