sol och kärlek.

Solen skiner och värmer så pass att man inte kan annat än le.
Jag kan inte annat än le när min handledare idag sa: "du kommer bli en jättebra sjukgymnast".
Jag ler ännu bredare av det faktum att det idag gått 10 månader sen dagen jag och Kripa erkände för oss själva att vi är ett par.
Vi ses så gott som varje dag, vi sover hos varandra så gott som varje dag, och vi tröttnar inte på varandra. Vi tjafsar aldrig, och vi skrattar ihop varje dag. Vi uppskattar varandra och det visar vi varje dag. Den här killen gör mig lyckligare än någon annan människa har gjort mig.
'
Första kvällen vi träffades, på ärtor&punsch under min nollning i januari förra året. Kripa var den perfekte bordsherren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0