svbk.

Jag vaknade på fel sida idag, det kände jag nästan direkt. Har hållt humöret uppe på praktiken, men hemma kommer allt igen.
Trött, trött, trött.
Ledsen.
Arg.
Besviken.
Obeslutsam.
Velig.
Uppgiven.
Beslutsångest.
'
Rädsla, ganska irrationell. Irrationellt tänkande och beteende. Man har alltid ett val, men ibland väljer man inte. Man väljer inte rätt. Man väljer fel genom att inte välja alls, man styrs. Det är inte logiskt.
'
Hoppas att en promenad med Elina piggar upp. Eller Kripa, som jag ska till sen. Måste plugga också, som jag verkligen inte har lust eller ork med egentligen. Men kan inte skjuta på det hur mycket som helst nu. Ingen träning heller.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0