ta mig tillbaka och ge mig ny energi.

Motivationen, lusten, orken, glädjen börjar komma allt närmare noll. Varför vet jag inte.
Träning och skolarbete ger mig ångest, och jag börjar skita i bägge sakerna. Inte alls likt mig. Ser inte fram emot mycket, känner mest bara frustration för att jag inte vet vad jag vill.
Äter bara en massa skit och tittar på one tree hill. Börjar förvandlas till en tjock och pluffsig soffpotatis.
Det är svårt att hitta motivationen när motivationen ska komma ifrån en själv.
Saknar den där tiden på gymnasiet. Det var vi fyra, och fotbollen, mot världen.
Framför allt saknar jag min drivkraft och passion för det jag gjorde och trodde på.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0