tröttis.

Ovanligt dramatisk dag på praktiken. Men det gick det också, och med lite beröm känns det som att man kan ta helg med gott samvete.
Riktig helg blir det ju ändå inte för att jag behöver plugga. Fan så trött jag är på att plugga, och att man inte kommer ifrån det ens på praktiken.
Kvällen har spenderats med ett glatt gäng tjejer från Finspång. Pizza (nja) och god chokladmousse med kiwi och krossade smarties till efterrätt - Elina är duktig hon!
'
Imorgon är det tänkt att jag och Lina ska shoppa. Jag vill inte bli besviken denna gång, nu jäklar vill jag gå loss som en shopaholic (nästan).
Och på kvällen ska jag hitta på något med Kripa, som han inte vet om. Problemet är att jag inte heller vet än så länge. Snacka om sista minuten.
'
Nu är jag så trött att jag stupar i säng. Natti!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0