uppneruppner.

Det blev en extra lång dag på praktiken idag, men inte mig emot. Jag trivs. Idag kändes det dessutom som att jag tog ytterligare ett stort kliv framåt på min väg mot sjukgymnastyrket. Jag börjar ta åt mig av berömmet jag får, och jag inser att jag faktiskt har goda förutsättningar att bli en bra sjukgymnast. Bekräftelse smakar alltid bra.
'
Efter praktiken blev det en sväng till gymmet. Segt och tråkigt. Dumma tankar kom över mig igen och mitt humör sjönk flera grader. Tack vare lite mat, nötter, och bästa K har jag kunnat rycka upp mig lite i alla fall. Trots att jag har suttit och pluggat nu sent på kvällen känns det okej (kanske för att jag just druckit varm choklad). Men nu är jag trött, och kvällen har försvunnit allt för snabbt.
'
Imorgon väntar nya utmaningar.
'

Kommentarer
Postat av: cookie

nötter emma? hörde jag nötter? pratar vi med choklad på eller bara just.. nötter? this is big

2011-03-16 @ 15:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0