vårkänslor.

Det blev en timmes hård, men skön löptur i det otroligt fina vädret. Det var så att jag kunde känna lukten av våren som börjar smyga sig fram. Löpturen bjöd mig också på årets första vurpa på en hal och väldigt blöt isfläck - mindre nice.
Fick också för mig idag att jag skulle göra rent ugnen. Har kämpat jättelänge med att få bort allt lödder (ugnsrent), men det är hopplöst. Varför fick jag ens för mig att det är så viktigt med en ren ugn?
Nu ska jag slappa lite, sen ska jag fortsätta öva på mitt egna sittgympa-program som jag ska börja leda på praktiken från och med imorgon. Ska också börja förbereda lite preop-info (inför operation-infö) som också ska börja hålla i.
Är för övrigt fruktansvärt sugen på våfflor.
'
februari -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0