ambivalent.

Plötsligt är jag osäker igen på vad jag vill och tycker att det pendlar för mycket.
Tänk inte utan känn säger du, och det är vad jag alltid brukar säga till mig själv också. Men jag känner helt enkelt blandat inför det här och har väl ingen avgörande känsla.
Kan i alla fall känna att hur det än slutar så klarar jag mig bra, och det är alltid en bra känsla att falla tillbaka på.
'
Hade besök av mami, papi, bror och bosse igår. Thaimat, glass i solen, och bra umgänge. Välbehövligt.
Ikväll får jag besök av B.K och K.K. Kan inte fatta att jag ska träffa Kakan, det var fyra månader sen sist!
Ser väldigt mycket fram emot det.
Snart är det dessutom en annan mycket kär vän som flyttar tillbaka till Norrköping. Det ser jag också väldigt mycket fram emot.
'
I veckan väntar tentaplugg, basgruppsarbete, fotboll, praktisk tenta och förmodligen en del funderingar på vad jag vill. Eller säger man efterkänningar när man går och väntar på en känsla?
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0