for what it's worth.

Igår var jag och mina klasskamrater trötta och mycket flamsiga under tentaplugget. Det blev mycket skoj och mycket felsägningar. Lina ville sätta TENS(transkutan elektrisk nervstimulering) på nötterna, och det latjades om traktioner och andra undersökningsmoment på kroppsdelar som inte riktigt går under kroppens vanliga leder.
Igår var det dessutom kallt, snöigt, äckligt, och jag tvivlade på om jag verkligen ska spela fotboll.
Idag har jag varit extremt trött, haft smått panik över praktisk och skriftlig tenta efter kursinfo.
Idag har jag dessutom gjort min bästa träning hittills sen jag mitt uppehåll(bäst av fyra alltså). Det bästa av allt var att jag kunde känna att det var kul, och att jag känner så trots att det inte går perfekt.
Ikväll pratade jag med cookie dough för första gången på fyra månader. Kvinnan är alltså(äntligen) hemkommen från asien.
Blev en sen kväll efter träning, och jag har stekt och ätit pannkakor, pimpat overallen med nya märken, läst på lite till tentan och ätit choklad.
Sovmorgon till åtta imorgon. Tack!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0