hyvää soumi!

Många timmars plugg idag, bra jobbat.
Hann med en sväng till gymmet med Kripa innan det var dags att hämta lite mat och titta på vm-finalen i hockey.
Sverige-Finland.
Jag vet att jag är svensk medborgare, och kanske "borde" jag därför hålla på Sverige. Och det gör jag. Men när dom ställs mot Finland kan jag inte låta bli att heja på Finland. Min pappa har helt enkelt uppfostrat mig så.
Därför var det lite kul att dom vann med 6-1, när jag efter de två första perioderna var nästan säker på att Sverige skulle ta det.
Imorgon är det ny vecka, ny tenta-p. Fy fan. 9 dagar kvar till den sista tentan för terminen, den skriftliga.
Sedan ska jag också ta tag i tre saker: lämna in min cykel och byta lås(min cykelnyckel lyser fortfarande med sin frånvaro), sluta äta så jävla mycket skit, och ringa det där samtalet.
'
jag och världens bästa pappa i Barcelona förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0