jag tappade min pizza och den är varm.

Sittning, Utekravallen och the sounds på samma kväll - bra fredag.
Maja Ivarsson är för jäkla snygg och grym.
Ska sanningen fram så var det nog hon som gjorde min kväll. UK är i övrigt klart överskattat med pappret på hand, men sittningen var trevlig(även om man nu kommit fram till att varje sittning är likadan).
Jag laddade upp till allt genom att tömma mig på all energi på mitt sjätte träningspass med Kenty. Jag är en mycket otränad tjej kan konstateras(ur fotbollssynpunkt). Mjölksyratoleransen = 0.
Jag försöker ju i alla fall.
Kvällen avslutades med att jag tappade min Billy's på golvet - upp och ner - och fick i panik ropa på Kripa.
Ibland kan man ju undra över min intelligensnivå(eller alkoholintag)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0