the best of me.

Just nu ligger detta högt upp på min tycka-om-lista:
* min godkända praktiska tenta(som jag faktiskt rockade!)
* mina nya shoppinginköp som belöning(skor, shorts, linnen, bikini, och viktigast av allt, strumpor!)
* black tower och jordgubbar
* mina fina vänner och familj
* min underbara K som jag inte vet vad jag skulle göra utan
* positiva tankar
'
Och så finns följande med på min inte-tycka-om-lista:
* att jag börjar bli senil
* mina hemska, hemska skräpätar-vanor(fast det ligger på tycka-om-listan när jag äter det just för stunden)
* att jag inte har tid och energi till att göra något jag väldigt gärna skulle vilja göra
* att jag redan imorrn "måste" börja plugga till nästa tenta
* att det inte finns ett enda div.2-lag i fotboll i Linköping. Skämmes!
'
Mål: fortsätt jobba med positiva tankar, sluta ät godis och chips, och släpp på stoltheten och våga testa på nåt lägre.
Får väl se hur det går.
'
Emma vs Hälsouniversitetet: 6-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0