tummen upp.

Min musik våren 2011 stavas Kings of Leon och the Sounds.
Lyssnar, blir fast, hamnar i min egna bubbla. Ljuvligt.
Något annat som var ljuvligt idag var att äntligen få cykla till skolan igen. Ett så kallat hallelujah-moment.
Tentaplugg hemma hela eftermiddagen, där jag köttade mig igenom smärtfysiologi och smärtbehandling och dess mekanismer. Det gick oväntat bra och tentaångesten kunde lätta något.
Spänstpass i en öde backe bort mot motorbåtsklubben funkar också för att lätta på tentaångesten. Den här gången kände jag mig ändå något lättare än sist(förmodligen bara känsla).
Kände mig inte lika lätt och spänstig när jag skulle jogga hem(10-15 min) - benen var som kokt spagetti.
Nu ska jag avnjuta lite kvalitetstid med min K.
Det är jag faktiskt värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0