vardagslycka.

Ibland inträffar små saker som kan göra hela min dag, även kallat vardagslycka.
Idag var min vardagslycka min återfunna cykelnyckel, som varit borta i ca en månad. Vilken tur när jag faktiskt tänkte ta tummen ur röven och lämna in cykeln idag för att byta låset.
Då slapp man betala flera hundralappar och slippa besväret, tack gud!
Var hittade jag cykelnyckeln då? Jo, i en tröjficka. Idiotisk som jag är har jag bara letat igenom byxfickor, men kunde aldrig tänka på tröjfickor.
'
Blev det mycket plugg igår har det blivit katastrofalt lite idag. Jag har faktiskt gjort annan nytta, som t ex. att springa intervaller i skogen.
Det sög, och inte bara i musklerna. Fy fan.
Sen har jag faktiskt ringt, men utan framgång.
Nu är det dags att äta och sen plugga!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0