give me som space.

igår när jag kom hem från ett sent och extremt uttröttande body pump-pass hittade jag en liten överraskning på bordet. inslaget i tidningspapper, och med en gullig tillhörande post-it-lapp, fick jag tre säsonger av min favoritserie greys anatomy. av världens bästa och finaste pojkvän, som ständigt hittar sätt att göra mig glad på.
det gjorde min kväll vill jag lova.
'
skolan är förjävlig nuförtiden. det är långa dagar, många gruppuppgifter, och mycket grupparbete på de schemafria dagarna. på det ska man trycka in tid för eget plugg, träning, matlagning, och någon form av avslappning. det blir inte bättre av att jag är konstant trött.
jobbiga dagar, trötthet och att inte äta godsaker(imorgon har jag klarat en vecka) gör att jag blir på skitdåligt humör. en riktig biatch.
det tråkiga är att resten av veckan ser likadan ut. i helgen är det kinesiotape-kurs, så ingen sovmorgon eller fritid där heller.
längtar till en vecka med lite, bara liiite mer andrum.
och så saknar jag det här:
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0