jagvillha.

11 dagar utan nu
önskar att suget också skulle vara borta och att mitt huvud inte skulle vara
fullt med bilder av choklad i olika former, chips, b&j, kladdkakor osv.
'
igår efter kursen hade k & jag finbesök i form av hans föräldrar och yngsta bror.
vi tittade på när k spelade match, vilken tyvärr var bland de sämsta hockey-
matcherna vi sett. men ändå.
'
för första gången på över en vecka sov jag nio timmar på en natt och för
första gången på över en vecka har jag en schemafri dag där jag kan göra
precis vad jag vill i min egen takt.
hittills har det inte blivit mer än frukost i godan ro, lite plock och en del
plugg. en tur på stan och en löparrunda står kvar på dagens agenda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0