tapper tapas.

bra lördag med intervallöpning(jag är knäpp, men jag både älskar och hatar det), familjebesök med scones, kakor, och massage, och tapaskväll hos syster-yster.
kan konstatera att jag har en otroligt generös far, kärleksfull och omtänksam mor, och en syster som är duktig i köket. och en lillebror som står för lite av varje, framförallt humor som han själv uppskattar.
'
sovit på tok för lite och det här är en riktigt seg söndag.
försöker skriva min individuella lärandeplan inför VFU:n, som för övrigt kan vara den mest överflödiga och PBL-aktiga uppgift på sjukgymnastutbildningen. efter det måste jag fortsätta skriva om cp.
vill bara ut i solen och ta en lång promenad, äta god mat, baka, se på film, mysa, sova.
egentligen allt förutom att plugga.
kör jag på lite flitigt nu kan jag hinna med både gym och kvällsmys med k.
heja heja
'
systers tapas
fina norrköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0