bonnläppar i extas.

som väntat var det en trevlig kväll i bästa sällskap. och med presenter!!
en intressant kväll på platå där vi såg kändisar som bl.a. patrik ekvall och patrik sjöberg. det märks att man är en riktig bonnläpp när man blir helt till sig när man träffar en känd människa. kanske var det också att vi druckit alkohol och eggade upp varandra. hursom blev det ett par bilder, handskakning och några få ord som utväxlades. mäktigt.
jag är en sann, östgötsk bonnläpp. utan jättebred dialekt(tack gud för det).
'
idag är k på match, och jag har en hel dag framför mig att hinna med det jag vill i lugnan ro. plocka lite, städa lite, plugga lite, slöa lite, och troligtvis promenera lite.
skön dag.
'
'
'
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0