en vacker lördagsmorgon.

det är en underbar känsla att vakna upp, utan väckarklocka, efter hela nio timmars sömn. särskilt om man bara sov fyra timmar natten innan. har börjat ta för vana att gå till vardagsrumsfönstret det första jag gör på morgonen. solskenet värmer och fyller mig med positiva tankar och suddar bort alla negativa känslor som gömmer sig inom mig. en god frukost till ett avsnitt satc på det, och jag har en näst intill perfekt lördagsmorgon.
'
ska så småningom få liv i min man som snusar så sött fortfarande. sedan blir det träning och en snabbis på stan innan jag drar mig mot lina. ikväll är det äntligen dags för vår 43-årsfest!
det bästa av allt är att idag känner jag mig glad utan att behöva anstränga mig. idag blir en bra dag, det känner jag.
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0